Fessols&Naps

Blog de disseny gràfic, publicitat, audiovisual, graffiti, creativitat, lluites socials i qualsevol altre tipus d'inspiració

Nokia – HK Honey, de Kiku Ohe i The Silent Lights (Sydney)

HK Honey és un documental comercial de Kiku Ohe i la seua productora The Silent Lights (Sydney) per a la marca Nokia. Es tracta de redefinir el concepte de succés. Es presenten personatges amb històries curioses que es tornen un succés per a ell mateix. I això que el mòbil no apareix, crec, només el tancament de la marca.

via thecuriousbrain

També són els autors de ‘Part of the week never dies’, un documental que ironitza sobre els DJs i el ambient de les discoteques, en un tour de Soulwax arreu de món.

O l’intrigant anunci de l’Adelaide Film Festival.

About these ads

Filed under: advertising, documental, publicitat, Uncategorized, video, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Twitter Updates

Recerca per data

abril 2011
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« mar   mai »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Prova amb categories

SI NO ETS WORDPRESS. Escriu el teu email i subscriu-te//Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

RSS Fessols&Naps

  • Whoa Nelly Catering Branding & Website
    Aquesta web dissenyada per Cody Small ens ha cridat per la seua senzillessa i eixe aire retro pero tambe modern. Filed under: Uncategorized Tagged: graphic design, vintage, web design
  • 2012: a review of nothing
    The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog. Here’s an excerpt: 600 people reached the top of Mt. Everest in 2012. This blog got about 8.900 views in 2012. If every person who reached the top of Mt. Everest viewed this blog, it would have taken 15 years to get […]

Blog Stats

  • 39,835 clicks
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 182 other followers

%d bloggers like this: