Desactiva el Google buzz

En SummArg com desactivar el servei de google Buzz que ha estat molt criticat per no respectar le lleis de privacitat

Si n’hi ha alguna cosa realment detestable és quan ens afegixen algun tipus de producte o aplicació en el nostre compte,sense demanar permís prèviament. Així funciona  Buzz, el qual apareix  activat per defecte en les compte, encara que un  intetente fer-ho per a evitar instal·lar-lo. No vaig tenir l’opció, mai vaig veure un botó de “No, gràcies”, i quan vaig entrar a la meva safata d’entrades, vaig veure una carpeta cridada “Buzz” que semblava que es reia de mi.

Què és Buzz?

És el nou servei de Google que fa exactament el mateix que Twitter però des del teu comte Gmail, i un disparador de crítiques en molts mitjans a causa de la notable tendència a copiar i no innovar que està mantenint el gegant de la G. bàsicament pots actualitzar el teu estat, comentar si estàs menjant amanida o el teu gat va fer alguna monería nova. Sí, el mateix que en Twitter, i també… el mateix que Facebook.

Buzz i la privadesa

Quan em vaig posar a analitzar el assumpte, vaig descobrir que automàticament em seguia gent amb la qual potser solament havia creuat un mail perdut alguna vegada. Ells tenien accés a veure el meu perfil complet i a veure qui eren els meus followers!. És molt incordiant que automàticament s’agregui gent. A més d’un pot passar-li que es barregin en els seus followers relacions laborals, amoroses, d’amistats, familiars. No tot el món vol tenir una variat tipus de personalitats a la vista de tercers. Novament, Google hauria d’haver sol·licitat autorització per a cada contacte que se’ns agregava.

Desactivar Buzz

Per si algun nol’ha vist, n’hi ha prou amb un click en el peu de pàgina del nostre compte de Gmail para volar al dimoni aquest servei.

Per a més lectura sobre gent que despotrica  contra aquesta  novetat, podeu llegir  els comentaris d’aquest  article en vidadigitalradio

Serge Seidlitz

En nfgraphics hem vist el treball de sergeseidlitz amb uns grans treballs d’il·lustració

Flickr PAIC

Flickr PAIC