Be stupid, d’Anomaly

En el blog briefblog hem trobat aquesta curiosa campanya de la marca Diesel creada per l’agència Anomaly en la que ens proposa ser estúpid i no llest.

Sobre l’encert de l’etupidesa front als intel·ligents i inclós els malvats, un article de Sebastià Alzamora parla entorn a la qüestió dels estúpids: “L’estúpid és intransferible a cap altra categoria i actua sempre amb una coherència estremidora: és estúpid tothora i en qualsevol situació, i no té objectius ni finalitats a partir dels quals es puguin avaluar els seus actes. És temible perquè és imprevisible”.

3 pensaments sobre “Be stupid, d’Anomaly

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s