Algunes lliçons de KesselsKramer

Recordem en aquest post una de les execucions de la campanya de Hans Brinker Budget Hotel d’Àmsterdam (saluditos BK).Ens ensenya a no tindre por a l’hora de la creativitat, a no dubtar de bones campanyes (que en són les més xocants). Ningú pot deixar de sorprendre’s de tindre el valor de potenciar els detalls negatius del teu negoci. El copy és molt bo: IMPROVE YOUR IMMUNE SYSTEM/millora el teu sistema immunitari” (perquè aquest hotel està ple de merda).

I ens ensenya més endavant com es pot arrodonir una idea i dur-la al món de l’event i el viral: disfresses d’àcars.

Així com la campanya de Eco-friendly, per a amagar el cutrerío.

En el sentit mateix d’allò cutre està aquest típic anunci de l’hotel:

O l’anunci del llibre Worst hotel in the world:

Hi ha per a tots els gusts. Vistes des del cel per a simbolitzar una nova visió de les notícies.

També tenen iaies misterioses.

O al yeti.

I una sèrie de gràfiques amb l’estil que els va fer famosos i que a mi m’encisa.

El millor de tot és entrar a la seua pàgina i flipar. Són els millors.

Deixa un comentari